Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Ε, ναι... το έκανα!

Τα έτρεξα τα 10 χιλιόμετρα το Σαββατο!
Τα κατάφερα!
Βέβαια, μετά δεν είχα δύναμη ούτε να περπατήσω μέχρι το σπίτι.Και τα έτρεξα σε μία ώρα-φεύγα! Θα σας πω νεώτερα όταν καταφέρω να τα τρέξω σε μία ώρα (ή τουλάχιστον... κοντά στην μία ώρα)
Ξεκίνησα με χαλαρό ρυθμό (έτσι μου φάνηκε δηλαδή), ενω ο ουρανός ήταν μαύρος από τα σύννεφα και ο αέρας μύριζε υπέροχη φρεσκάδα. Ειμαι τυχερός που μένω εδώ που μένω και έχω τόσο όμορφη και ήσυχη γειτονιά οπού μπορώ να τρέξω. Τελευταία την έχουν ανακαλύψει και άλλοι και έρχονται και τρέχουν.
Περίπου στο χιλιόμετρο πήρα ρυθμό και άρχισα να ελέγχω την αναπνοή και το βήμα ώστε να κρατήσω τις δυνάμεις μου για όλη την απόσταση. Λόγω του βρεγμένου δρόμου και της αναμενόμενης βροχής δεν φόρεσα τα καινούργια μου adizero boston, ούτε τα free running μου, αλλά έτρεξα με τα πολύ πιό κλασσικά, 18 μηνών Equalon 3. Τα εμπιστεύομαι πολύ για περίεργες συνθήκες και δεν με νοιάζει να τα λερώσω.
Καθώς το τοπίο άλλαζε γύρω μου και η ώρα περνούσε, η εμπειρία γινόταν όλο και πιό ευχάριστη. Εφτασα στα 5 χιλιόμετρα (έχω μαρκάρει διάφορα σημάδια στο δρόμο) χωρίς να το καταλάβω... βέβαια απο εκεί και πέρα άρχισε να με ακουμπάει η κούραση. Σκέφτομαι την επόμενη φορά να γεμίσω το camelbak με isostar, έχω την εντύπωση οτι μετά το 5ο χιλιόμετρο είχα μείνει απο καύσιμα.
Τελος πάντων, απο εκεί και πέρα μου συνέβησαν διάφορα, πέρα απο τη κούραση... έκοψα ρυθμό μέχρι γρήγορο περπάτημα, καθώς είχα χτυπήσει 160 σφυγμούς. Αρχισε να με ενοχλεί διακριτικά το γόνατο. Είχα γίνει τόσο μούσκεμα που ένιωθα τον αέρα να με κρυώνει (παρά το ζέσταμα λόγω τρεξίματος). Και φυσικά προς το τέλος άρχισε και να βρέχει...


Την επόμενη φορά θα είμαι πιό έτοιμος.  
Σχεδιάζω να πάρω το polar RS400 που έχει δέκτη GPS και θα βλέπω με πιό μεγάλη ακρίβεια την απόσταση. Αυτη τη φορά βασίστηκα και στο μέτρημα του Nike+, το οποίο ομως τελικά κάνει υπερεκτίμηση της απόστασης, αν και το έχω κάνει calibrate...
Χρειάζομαι ένα παγούρι με ζώνη, γιατί το κουβάλημα του camelbak ήταν μεγάλη ταλαιπωρία, ιδίως προς το τέλος
Αν ο καιρός είναι στεγνός, θα βγώ για το επόμενο μου 10ρι σε άλλη διαδρομή, την οποία έχω εντοπίσει ήδη αλλα πρέπει να πάω να την δώ πιό λεπτομερώς. Η συνηθισμένη μου διαδρομή που είναι κάπου 2 και κατι χιλιόμετρα έγινε βαρετη οταν πέρασα απο το ίδιο σημείο για 5η φορα...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου