Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Αν κερδίσεις, μίλα ελάχιστα, αν χάσεις μίλα ακόμα λιγότερο...

Ωρες-ώρες, οταν τρέχω και βρίσκομαι "στο όριο", σκέφτομαι τις επιδόσεις μου. και εκεί που πάει να με παρασύρει ενα κύμα υπερηφάνειας, μου έρχεται η... κατραπακιά!
Σκέφτομαι όλους εκείνους που τρέχουν τα ίδια 5 χιλιόμετρα με μένα, αλλά τα τρέχουν σε 12-15 λεπτά. Εμ ναι, αυτοι ομως είναι επαγγελματίες αθλητές και δεν ασχολούνται με τιποτε άλλο, λεω για να με παρηγορήσω... τρέχουν σε στίβο, έχουν "λαγους" κλπ... 
Μετά σκέφτομαι και όλους εκείνους που τρέχουν τα  ίδια 5 χιλιόμετρα σε 20-25 λεπτά, που δεν είναι αθλητές, απλά παθιασμένοι ερασιτέχνες και σκέφτομαι οτι μια μέρα, σύντομα, θα σας φτάσω!
Μετά σκέφτομαι εκείνους που τρέχουν σε αυτό τον ρυθμό, αλλά τρέχουν 10 χιλιόμετρα, τα οποία δεν εχω καταφέρει ακόμα να τρέξω, δεν έχω ουτε καν προσπαθήσει να τρέξω. Ουσιαστικά δεν έχω τρέξει ποτέ για μια ώρα συνεχόμενη... χμμμ... ισως αυτό είναι κάτι που πρέπει να προσπαθήσω σήμερα, για να δούμε...
Και φυσικά καπου εκεί σκέφτομαι αυτούς που τρέχουν μαραθώνιο και όχι μόνο τερματίζουν, αλλα το κάνουν σε λιγότερο απο τρείς ώρες! Εχω κάνει τη διαδρομή μέχρι τον μαραθώνα, παλιότερα, με το ποδήλατο. Χρειάστηκα τότε απο το (τότε) σπίτι μου μέχρι την παραλία του Σχοινιά (που είναι λιγότερο απο 40 χιλιόμετρα) σχεδόν μιάμιση ώρα. Ξεκουράστηκα εκεί, εκανα διατάσεις κλπ σχεδόν μισή ώρα και επέστρεψα πίσω. Συνολικά μου πήρε σχεδόν τέσσερεις ώρες να καλύψω την διαδρομή (εις διπλούν) με το ποδήλατο και την επόμενη μέρα δεν είχα κουράγιο να περπατήσω μέχρι το... ψυγείο.
Και οι σοβαροί αθλητές καλύπτουν την απόσταση σε 2 ώρες και 15 λεπτά! Τρέχουν δηλαδή με ένα βήμα που εγω δεν μπορώ να τρέξω 100 μέτρα! Ακόμα και σοβαροί ερασιτέχνες που τα καταφέρνουν σε τρείς ώρες, τρέχουν με ρυθμό που ισα-ισα καταφέρνω να καλύψω 800 μετρα, πριν αναγκαστώ να σταματήσω γιατι εχω φτασει τους δεκα χιλιάδες σφυγμους!


Το τρέξιμο είναι ενα παιχνίδι στόχων... βάζεις στόχους και τους ξεπερνάς... και στη διαδικασία γίνεσαι καλύτερος. Οι δικοί μου στόχοι συνεχώς αναβαθμίζονται. Θυμάμαι ο πρώτος στοχος μου πριν 2 χρόνια ήταν να καταφέρω να κάνω 20 λεπτά διάδρομο σε κλίση 6! 
Τωρα ο στόχος μου είναι να καταφέρω να τρέξω για μια ώρα! Δεν ξερω αν μετα απο αυτο θα χρειαστώ... ασθενοφόρο να με παει σπίτι, αλλά ως γνωστός πεισματάρης θα το κάνω



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου