Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Μερικά (βαρετά) σωματομετρικά...

Πριν ξεκινήσω όλη αυτή τη διαδικασία ήμουν 124 κιλά, φορούσα παντελόνι νούμερο 40 ή 42 και πουκάμισα XXL. 
Σήμερα είμαι 114 κιλά, φοράω παντελόνι νούμερο 36 και πουκάμισα XL.


Οταν ξεκίνησα δεν μπορούσα να τρέξω. Ξεκίνησα περπατώντας, αλλα δεν αντεχα για πάνω απο 15 λεπτά.
Σήμερα τρέχω με σχετική άνεση 5 χιλιόμετρα κοντά στα 30 λεπτά (ο καλύτερος χρόνος μου είναι 28 λεπτά). Εχω τρέξει περισσότερα απο 250 χιλιόμετρα τους τελευταίους 9 μήνες (πιο πρίν δεν μετρούσα)
Παράλληλα κάνω και άλλη αεροβική άσκηση (περπάτημα σε επικλινές, ποδήλατο, stepper) 
Επίσης κάνω και ελεύθερα βάρη. Παω στο γυμναστήριο 4 φορές την εβδομάδα για μιάμιση με δύο ώρες τη φορά.


Οταν ξεκίνησα, οι σφιγμοί μου σε ηρεμία ήταν 76. Σημερα είναι 48.


Update!
Το πιστό μου Polar F11 εχει μαζέψει τα εξής στοιχεία (σε δύο χρόνια):
Total Count: 706 φορές που εχω κάνει αερόβια άσκηση και την έγραψε
Duration: 569h συνολικές ώρες αερόβιας άσκησης
Calories: 218150 συνολικές θερμίδες


Κατα μέσο όρο δηλαδη, καθε φορά που κανω αερόβια άσκηση καίω 300 θερμίδες σε 20 λεπτά.  Κάθε κιλό λίπους έχει 10000 θερμίδες, οπότε έχω κάψει 21,8 κιλά λίπους... καπου εκεί το υπολόγιζα και εγώ :-)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου