Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

My Running Soundtrack

Οσοι με γνωρίζουν, ξέρουν την τρέλλα μου με τη μουσική. Οσοι δεν με γνωρίζουν, το καταλαβαίνουν μόλις με γνωρίσουν. 
Υπαρχει μονίμως ένα soundtrack που παίζει παράλληλα με τις δραστηριότητες μου. Μου είναι αδύνατο να επιβιώσω στην ησυχία!
Απο πρίν κυκλοφορήσει το πρώτο Walkman, μουσική παίζει συνέχεια κοντά σε μένα. Και φυσικά τώρα ένα MP3 player βρίσκεται μόνιμα στη τσέπη μου (και ένα άλλο φορτίζει).
Εχω βέβαια φτάξει και μερικά playlists για το γυμναστήριο, με εκατοντάδες κομμάτια για το iPod μου, καθώς βαριέμαι να ακούω τα ίδια και τα ίδια...
Ομως, αυτό το καιρό ακούω τα εξής:

  • Highway to Hell (AC/DC): Αν και ποτέ δεν ήμουν οπαδός τους, το ξαναανακάλυψα με το iron man. Εξαιρετικό για ξεκίνημα, έχει αυτο τον πορωτικό σαματά που σε ξεσηκώνει
  • Boom boom pow (Black Eyed Peas): Ενα κομμάτι που απλά δεν μπορείς να του αρνηθείς
  • Born Slippy (Underworld): οτι πρέπει για να μπείς "into the zone"
  • Can't Get Enough (depeche mode): και όχι μονο, η λίστα μου είναι γεμάτη με αυτή την εποχή
  • Dominion (the Sisters of Mercy): beat και cult φωνητικά
  • Fascination Street (the Cure): άλλο ένα μπητάτο κιθαριστικό κομάτι. Μεταξύ άλλων... ιδίως απο την πρώτη τους περίοδο.
  • Going Underground (the Jam): από τα πολύ ανεβαστικά τους, σου φτιάχνει τη διάθεση. Οπως και τα huugh και haaa του Precious
  • Gonna make you sweat (C+C Music Factory): το απόλυτο workout κομμάτι
  • Good Vibrations (Marky Mark): άλλο ένα workout κομμάτι που με κάνει να ρίχνω γροθιές στον αέρα
  • Higher Ground (Red Hot Chili Peppers): Αν μπορείς, μείνε ακίνητος (και δεν είναι το μόνο στις λίστες μου)
  • Higher State of Consciousness (Wink): Απο την εποχή που έκανα χιλιόμετρα με το ποδήλατο, ένα κομάτι που με στέλνει
  • I Fought the Law (The Clash): Τρέχεις και σε κυνηγάνε
  • Killing in the Name of (Rage against the Machine): επειδή τελικά τρέχω για να ξεφύγω απο κάτι...
  • Love to Hate You (Erasure): Εκφράζει την σχέση αγάπης / μίσους για αυτό που κάνω 
  • Love Song (Simple Minds): αυτό το beat καταπίνει τα χιλιόμετρα
  • Look Back in Anger (Bowie): πολύ κοντά στον κινηματογραφικό λοχία που σου βάζει τις φωνές εκεί που πας να εγκαταλείψεις. Γνωστός ο... φανατισμός μου με τον db, οπότε κυριαρχεί στις λίστες μου
  • Ready to Go (Republica): εκεί που πας να κόψεις γιατί δεν αντέχεις άλλο, σε πάει λίγο παρακάτω
  • Resurrection (PPK): με αυτό χάνομαι σε έναν δικό μου κόσμο
  • Running Up That Hill (Kate Bush): κλασσικό τραγούδι τρεξίματος
  • Sandstorm (Darude): αδύνατο να μην πατήσεις γκάζι με αυτό
  • She Lost Control (Joy Division): To απλοικό μπάσο με τα μεταλλικά ντραμς στα 110bpm. Τι θα έλεγε ο Curtis αν ήξερε οτι 30 χρόνια μετά κάποιος θα... έτρεχε με ένα τραγούδι για την αυτοκτονία? 
Τα έβαλα αλφαβητικά, καθώς αφήνω την ευθύνη στο iPod να τα ανακατώσει. Και μαζί με αυτά έχω και άλλα παρόμοια (220 στο σύνολο) που και βαριέμαι να τα γραψω, αλλα και δεν μπορώ, καθώς η λίστα μου δεν ειναι ποτέ τελειωτική. Οπως μου κάτσει η κάθε μέρα και ότι μου περάσει από το κεφάλι, ενα τράβηγμα με το ποντίκι και μπήκε!


Α, ναι... φυσικά κάθε φορά γίνομαι θέαμα στο γυμναστήριο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου