Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Τα επόμενα 10k

Τα καλύτερα 10k μέχρι τώρα... βεβαια, επειδή τα έχω κάνει μόνο δύο φορες δεν έχω και πολλά για να τα συγκρίνω, αλλά αυτά ήταν τα καλύτερα :-)
Κατέβασα τον χρόνο μου σχεδόν 6 λεπτά, απο μία 01:12 σε 01:06. Ελπίζω την επόμενη φορά να καταφέρω χρόνο κάτω απο την ώρα... στο τέλος μαλιστα είχα αρκετές δυνάμεις για να "σπριντάρω" τα τελευταία 800 μέτρα.
Ο καιρός σήμερα ήταν σχετικά κρύος. Φεύγοντας απο το σπίτι, το θερμόμετρο έδειχνε 14C. Ο δρόμος ήταν σχετικά στεγνός και ο ουρανός γαλάζιος με ωραία άσπρα σύννεφα. Για να μη λερώσω τα Boston μου, φόρεσα τα Lunaglide και παρατήρησα οτι για το πρώτο χιλιόμετρο ήταν κάπως σκληρά, πιθανότατα λόγω του κρύου. Οσο ζεσταινόμουν εγώ, τόσο ζεσταινόντουσαν και αυτά μαζί μου και έγιναν τα παλιά μαλακά και άνετα παπούτσια που θυμόμουν για την υπόλοιπη διαδρομή.
Να σημειώσω οτι ο καιρός είναι πια πολύ κρύος για να τρέχω μόνο με το μπλουζάκι. Για τα πρώτα 20 λεπτά ξεπάγιασα (μέχρι να πιάσω θερμοκρασία) και στο τέλος στο cool down το έννιωσα το κρύο... έχω μερικά πολύ ωραία τεμάχια για πιο ψυχρές συνθήκες τα οποία πρέπει απο εδώ και πέρα να χρησιμοποιώ.
Τα πρώτα 5k πέρασαν πολύ εύκολα, είχα ανοίξει και το βήμα μου και έκανα άνετα 6:30/k. Σε εκείνο το σημείο πάνω-κάτω μου λύθηκε το κορδόνι και σταμάτησα να το δέσω... απο εκεί και κάτω και για τα επόμενα 2k ανέβηκαν πολύ οι σφιγμοί μου και έκοψα ρυθμό. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να νιώσω το κρύο πιο έντονα, κατι που με κούρασε. Εκει κοντά στο 7k και κάτι ομως ανέβασα ρυθμό και πάλι και όσο πλησίαζα στο τέρμα τόσο καλύτερα έννιωθα! Ανοιξα λίγο το βήμα μου, το άνοιξα και άλλο και στα τελευταία 1600 μέτρα είχα βρεί τον αρχικό μου ρυθμό. Στα τελευταία 800 μάλιστα άρχισα να σπριντάρω, λίγο στην αρχή αλλά όλο και πιό δυνατά!
Για να δούμε τώρα τι θα γίνει στο recovery... την προηγούμενη φορά τα πόδια μου με πόνεσαν την επόμενη μέρα... έχω σίγουρα κρυώσει, διαμαρτύρεται ο λαιμός μου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου