Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

Ψόφησα σήμερα λέμε!

Ολοφάνερα δεν έχω ακόμα αναρρώσει απο το κρύωμα της προηγούμενης εβδομάδας. Δεν είναι μόνο η βουλωμένη μύτη μου και οι ανεβασμένοι σφιγμοί μου, είναι και το πόσο ταλαιπωρήθηκα στα σημερινά 10k μου...


(σημείωση προς εμένα: κανόνισε να ξαναβάλεις τις χοντρές κάλτσες για τα 10k... ΚΑΝΟΝΙΣΕ)


Ισως να φταίει το χθεσινό γιουβέτσι (αντί για απλή μακαρονάδα). Ισως να φταίει οτι το πρωί δεν πήρα τις βιταμίνες μου. Ισως να φταίει οτι έφαγα το πρωινό μου και βγήκα για τρέξιμο μετά απο λίγο. Ισως να φταίει ο κακός μας ο καιρός (πολλλλλλλή υγρασία!!!)

Πρώτο σημάδι οτι κάτι δεν πάει καλά ήταν οτι δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ και να πιάσω ένα ρυθμό. Ελα, σαν χελώνα πας, ωωωωωπα! κόψε λίγο, ρε κουνήσου λιγάκι, ακόμα εδώ είμαστε κλπ κλπ
Δευτερο σημάδι είναι οταν όλα σε ενοχλούν: οι καλτσες με ζεσταίνουν, τα παπούτσια είναι στενά, η κουκούλα ενοχλεί, ο ιδρώτας μπαίνει στα μάτια, το παγούρι τι να το κάνω κλπ


Με αυτα και με εκείνα κατάφερα να κανω τα πρωτα 3k σε υποφερτό χρόνο, αλλα οι 160 σφιγμοί μου είχαν αντίρρηση, οπότε κάπου εκεί είχα το πρώτο (απο πολλά) cool off. Αλλο ένα στα 5k και άλλο ένα στα 7k και ψιλά.
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, άρχισε να με γαργαλάει το αριστερό γόνατο και ο δεξιός αστράγαλος και λίγο η πλάτη, ξέρετε, η περίπτωση κινούμενο ερείπιο.
Ανάμεσα στο 5k και το 7k είχα διαδοχικά ναυτία, πείνα, πόνο στη κοιλιά, ανακατοσούρα, πείνα που κατέληξε σε ενα μακρόσυρτο γρύλλισμα από το στομάχι μου και αναγούλα! Σε όλα αυτα τα ωραία συμπτόματα το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να κατεβάζω γουλιές νερό απο το παγούρι μου.


Ομως εκεί κάπου στο 7,5k κάτι περίεργο συνέβη... βρήκα ρυθμό, αυτοσυγκεντρώθηκα, πέσαν οι σφιγμοί, σταμάτησε το στομάχι μου να φωνάζει, ακόμα και οι κάλτσες που είχαν διπλώσει και με ενοχλούσαν με κάποιο τρόπο σταμάτησαν... και ανέβασα το βήμα, και το ανέβασα και άλλο, μέχρι που πάτησα και ένα τρεχαλητό πρός το τέλος (και... περπάτησα τα τελευταία 500 μέτρα, γιατι εννιωθα οτι θα σκορπίσω)


Αυτά λοιπόν απο το σημερινό μου 10ρι, το οποίο για ανεξήγητους λόγους καταγράφτηκε απο το nike+ ως 6 και κάτι. Δεν μου έφταναν ολα τα ζόρια, έχω τώρα και τον σένσορα να μου κάνει πλάκα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου