Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Διαλέγω παπούτσια: UPDATE!

Για κάποιον σαν και έμενα που φοράω 13 νούμερο παπούτσια, είναι δύσκολο έως αδύνατο να βρω το νούμερο μου οπουδήποτε. Αν προσθέσουμε την έλλειψη ποικιλίας στην ντόπια αγορά και τις τιμές, προτιμώ να αγοράζω on line ή με την ευκαιρία κάποιου ταξιδιού.

Πριν από 2 εβδομάδες αποφάσισα να αγοράσω ένα ζευγάρι για track τρέξιμο, δηλαδή σε μονοπάτια στο βουνό που γενικά είναι χωμάτινα αλλά έχουν και τη λάσπη τους, έχουν κλαδιά και ρίζες κλπ 

Μετά από ενδελεχή ιντερνετική έρευνα κατέληξα οτι θέλω τα kanadia TR3 της adidas.
Πρώτη μου κίνηση να πάω στο "the Mall" στο adidas shop και να τα δω από κοντά. Οσο απίθανο και αν φαίνεται, τα είχαν! Κοιτάζω την τιμή, 85 Euro, αρκετά κοντά σε αυτό που φανταζόμουν. Αν και ήταν Σάββατο, το μαγαζί δεν ήταν και πολύ απασχολημένο, αλλά πωλητής πουθενά να μου φέρει ενα 13ρι να δοκιμάσω - η ιντερνετική έρευνα έλεγε οτι το συγκεκριμένο μοντέλο είναι λίγο σφιχτό και θέλω να αποφύγω άλλο ένα μαύρο νύχι.
Τελος πάντων, ειχα και άλλα πραγματα να κάνω, οποτε το ανέβαλα για το επόμενο Σάββτο.
Fast Forward επόμενο Σάββατο: Ξανά στο ίδιο σημείο, αυτή τη φορά όμως η τιμή έχει πάει... 100 Euro. Whaaaa??? Α, υπάρχει και πωλητής: "Δεν υπαρχει σε 13, ισως να το εχω σε 11, δεν φέρνουμε παπούτσια σε τέτοια νούμερα". Waaaaa??? (ξανά!). Σπίτι, amazon.de, kanadia TR3...  χμμμ... να τα παρω σε μπλέ, σε πορτοκαλί... να τα παρω σε μαύρα. 65 Euro.

Ηδη τα φοράω...


Μήπως λεω, μηπως πρέπει κάποτε να αλλάξει η νοοτροπία του "χρεώνω οσο γουστάρω" απο τους έλληνες αντιπρόσωπους? Γιατι να δώσω 100 όταν μπορώ να το πάρω online με 65? Και ποιος τέλος πάντων ειναι τοοοοοοσο χαζός να δώσει τα 100? Δεν βρισκόμαστε στο 1980 οπου το τελωνείο σε έσκιζε οταν σου έστελνε η θεία απο τη Γερμανία ρούχα δώρο! Δεν υπάρχει ΚΑΝ τελωνείο! 
Και έχω πάρει μέχρι και home theater (απο το pixmania) που μου ήρθε ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ φτηνότερα απο το εδώ μεγαλομάγαζο και μου την παρέδωσαν ΣΠΙΤΙ μου (UPS) σε δυο μέρες και μάλιστα Σάββατο και μάλιστα ακριβώς την ώρα που μου είπαν. Σε αντίθεση με το ντόπιο μεγαλομάγαζο που δεν κάνει παραδώσεις τα Σάββατα και τις μέρες που κανει παραδώσεις τις κάνει "απο τις 8 μεχρι τις 4" και κατσε σπίτι και περίμενε...


Το καλυτερο μαγαζί που έχω συναντήσει για να αγοράσεις παπούτσια για τρέξιμο είναι το Sport Schuster στο Μόναχο. Μπαινεις στο κατάστημα, ανεβαίνεις την μεγάλη σκάλα και σε χαιρετάει ένας πωλητής "Gruss Gott, τι θα θέλατε?" (θέλω παπούτσια για τρέξιμο). Σε αρπάζει και σε βάζει στον πελματογράφο, σε ζυγίζει και σου δίνει ενα ζευγάρι παπούτσια. Σε βάζει στον διάδρομο σε ένα χαλαρό τρεξιματάκι και σε κοιτάζει για λίγο. Και σε εκείνο το σημείο σε ρωτάει "τι τρέξιμο κάνετε?" (ερασιτεχνικό, γυμναστήριο και δρόμο) "πόση απόσταση?" (για την ώρα μικρές αποστάσεις αλλα το σκέφτομαι για 5k (τοτε το σκεφτόμουν ακόμα)) "πόσο καιρό τρέχετε?" (αρχάριος) κλπ κλπ
Αφου του δώσεις ολες τις (σαστισμένες) απαντήσεις, σου φέρνει ένα ζευγάρι που ταιριάζει με τις απαντήσεις σου. Η μάλλον σου φέρνει τρία ζευγάρια ή και περισσότερα αν έχει. Διαλέγω ένα, το φοράω... "Δοκιμάστε το στον διάδρομο" και ενω με έχει στον διάδρομο και με ξεπατώνει, ταυτόχρονα μου μιλαει για το συγκεκριμένο μοντέλο που φοράω, για τις τεχνολογίες που έχει, για το πως αντιδρά η σόλα, για το πως αερίζεται το πόδι...
"πως το αισθάνεστε?" (πολύ άνετο, λίγο σφιχτό). Με κατεβάζει, μου δίνει ενα άλλο ζευγάρι, ξανά στο διάδρομο. "πως είναι αυτά?" (δεν μου αρέσουν, πολυ σκληρά). κλπ κλπ


Μια διαφορά νοοτροπίας την βλέπετε???


Το άλλο αγαπημένο μου μαγαζί είναι το Niketown στο Βερολίνο. Περα απο το απίθανο περιβάλλον και την εξυπηρέτηση, το μαγαζι αυτό διοργανώνει δεκάδες events (οπως κάθε Κυριακή εναν αγώνα δρόμου 10k), διαθέτει ανακύκλωση παπουτσιών (όπου ξεφορτώθηκα τον χειμώνα τα απαράδεκτα Nike Moto) και το σημαντικότερο για μένα, όποτε περνάω έχει προσφορές: απο εκεί πήρα τα Lunaglide μου την πρώτη μέρα παγκόσμιας κυκλοφορίας με 85 Euro και δώρο ένα μπλουζάκι, από εκεί πήρα και τα Vomero μου με 65 Euro.



Προχτές πήγα στο intersport της γειτονιάς μου για να παρω κάτι και Ω μεγάλη μου έκπληξη... έχουν εγκαταστήσει πελματογράφο! Βεβαια δεν νομίζω οτι η Ludmilla (τι τα τέλατε? α, ντιστιχώς ντεν έχουμε παγκούρια σήμερα, έκουνε ντελειώσει...) έχει ιδέα πως να το χρησιμοποιεί η ακόμα αν μπορεί να συστήσει παπούτσια απο τις ενδειξεις του, αλλά είναι ένα σημαντικό βήμα μπροστά και ΜΠΡΑΒΟ τους! 
Επίσης μπράβο τους που είχαν τα Pegasus σε προβολή και σε καλή τιμή, γιατι στα διάφορα Nike Shop αν δεν παρεις Lunaglide με λαχανί σόλα δεν σου μιλάνε καν



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου