Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Τα πρώτα 10k μου

Ναι, τα κατάφερα! Ετρεξα τα πρώτα ολοκληρωμένα 10k μου! Και σε λογικό χρόνο για πρώτη φορά! 1 ώρα και 12 λεπτά! (Πολλά θαυμαστικά δεν εχω βάλει σε τόσο λίγες λέξεις???)
Μια σημαντική παράμετρος είναι το πόσο καλα ένιωθα ξεκινώντας αλλά και το ποσο λίγο κουρασμένος αισθάνομαι μετά απο αυτά. Μετά απο όλο αυτό το τρέξιμο συνέχισα και ένα κανονικό μικτό σετ βάρη, οπως θα το έκανα κάθε άλλο Σάββατο. Που σημαίνει οτι απέχω αρκετά απο το σημείο ¨τελικής πτώσης" μου.
Περισσότερο κουράστηκα την προηγούμενη εβδομάδα που έτρεξα 8k σε μία ώρα.


Ξεκίνησα ομαλά με βήμα 9kph για τα πρώτα διόμισι χιλιόμετρα και συνέχισα στον ίδιο ρυθμό με λίγο πιο ανοιχτό βηματισμό μέχρι τα 4 ή 5, τα οποία πέρασαν σχετικά ξεκούραστα. Κάπου εκει έκοψα λίγο ρυθμό για να κατεβάσω σφυγμούς και να πιώ νερό, για 300-400 μέτρα. 
Συνέχισα σε λίγο πιο αργό ρυθμό (8,4kph) από εκεί και κάτω, σταθεροποιώντας τους σφυγμούς σε νούμερα κάτω απο τα 160bpm, δηλαδή ανέβαζα λιγο τον ρυθμό και μόλις τα έπιανα έκοβα ωστε να βρίσκομαι εκει γύρω.
Λίγο πριν απο τα 7k άρχισα να λύνω ένα sudoku στο μυαλό μου, κατάλαβα το παλαβό της υπόθεσης και σταμάτησα... πρόβλημα το να μείνεις συγκεντρωμένος μετά απο 40 λεπτά σταθερής και μονότονης κίνησης, ειδικά για μένα που έχω ελαφριά μορφη ADD. 
Από το 7k και μετά κατάφερα να βρώ την αυτοσυγκέντρωση μου πάλι και τα επόμενα 3k έφυγαν χωρίς να τα καταλάβω και χωρίς να σταματήσω.


Με το τέλος της διαδρομής έκανα ελαφρό stretch στα πόδια μου, τα οποία τα ένιωθα πολύ ελαφριά, με ελάχιστο πόνο στα γόνατα που έφυγε αμέσως. Εχω μια υποψία οτι με βοήθησαν πολύ τα καινούργια AdiZero Boston που φόρεσα για πρώτη φορά σήμερα.
Επίσης, με βοήθησε σίγουρα οτι ξεκίνησα με πιό ελαφρό ρυθμό απο οτι συνήθως και το ότι και χτες και σήμερα το πρωί έφαγα ακριβώς οτι έπρεπε (υδατάνθρακες!) ώστε να έχω δυνάμεις αλλά και αρκετά ελαφρά ώστε να μη με βαρύνει.
Ευτυχώς είχα την πρόνοια να φέρω μαζί μου ένα άλλο μπλουζάκι, γιατί αυτό που φορούσα ήταν τόσο μούσκεμα που μπορούσες να το στίψεις.


Το φχαριστήθηκα! Προβλέπω να το ξανακάνω πολύ σύντομα, ίσως και μέχρι τα μέσα της εβδομάδας!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου