Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Keep running

Αυτη την εβδομάδα έτρεξα δύο φορές τα 5k. Πέμπτη και Σάββατο. Αν και δεν έχει περάσει τελείως το πρόβλημα με το δάχτυλο, με ενοχλεί λιγότερο οσο περνάνε οι μέρες.

Την Πέμπτη τα 5k ήταν βάσανο, μάλλον όμως αυτό που έφταιγε ήταν τα παπούτσια που έχουν αρχίσει να παλιώνουν. Κουράστηκα πολύ και πόνεσε και η πλάτη μου. Σε όλη τη διαδρομή ένιωθα σαν να τρέχω σε ανηφόρα. Μετά το τρέξιμο ήμουν πολύ κουρασμένος, δεν-μπορώ-να-παρω-τα-πόδια-μου-και-να-παω-μεχρι-τη-κουζίνα κουρασμένος.

Αντίθετα, σήμερα ήμουν πολύ καλά, έτρεξα άνετα τα 5k με σταθερο ρυθμό και στο τέλος είχα αρκετή ενέργεια για να κάνω και άλλη μια ώρα βάρη στο γυμναστήριο. Δεν είναι περίεργο πως αντιδρά ο οργανισμός μας μερκές φορές? Αφου αυτή την ώρα "το σκέφτομαι" να βγω και αύριο για κανένα σύντομο τρέξιμο, ιδίως αν το επιτρέπει ο καιρός.

Αυτά τα πανω-κατω στις επιδόσεις μου με έκαναν να μπω σε σκέψεις... πρώτα απο όλα το ότι έτρεξα σε μια εβδομάδα πάνω απο 15k με ενθουσιάζει. Το οτι σερνόμουν την Πέμπτη με ανησυχεί γιατί δεν υπάρχει λόγος. Ουτε άρρωστος ήμουν, ούτε αδυναμία λόγω ελλειψης τροφής είχα... Δεν είμαι πολυ καλά στον εγκεφαλικό/ψυχολογικό τομέα, αλλά αυτό ήταν το ίδιο και την Πέμπτη και σήμερα.
Μάλιστα την Πέμπτη είχα περισσότερη όρεξη για τρέξιμο απο σήμερα, οπου σήμερα πηγα γιατί "έπρεπε", γιατι το είχα προγραμματίσει και δεν μου αρέσει να χαλάω το πρόγραμμα χωρίς λόγο.

Η μόνη σοβαρή διαφορά ήταν οτι σήμερα έβαλα τα LunarGlide ενώ την Πέμπτη είχα βάλει τα Equalon που είναι μεν 6 μήνες παλιότερα αλλά είναι σε καλή κατάσταση και δεν εχουν κάνει δα και τόσα περισσότερα χιλιόμετρα!
Μελετώντας τα διαγράμματα (απο το Nike+) βλέπω πόσο πιο ομαλά και σταθερά έτρεξα σήμερα, έχοντας πιάσει εναν καλό ρυθμό από την αρχή και πόσο άτσαλα και με διακυμάνσεις έτρεξα την Πέμπτη, οπου ΟΛΑ με ενοχλούσαν. Μάλιστα την Πέμπτη δεν κοιμήθηκα σχεδόν καθόλου (οχι πρίν, μετά το τρέξιμο) και καποια στιγμή καθώς δεν με επιανε ύπνος απόλαυσα μισή ώρα βλακώδες τηλεμάρκετινγκ για να νυστάξω!

Μηπως όλα οφείλονται στο οτι σήμερα είναι Σάββατο, μέσα σε Σαββατοκύριακο ενώ η Πέμπτη είναι απλά άλλη μια εργάσιμη μέρα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου