Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

2010 Rundown

Στο τέλος κάθε χρονιάς όλοι μας κάνουμε τους απολογισμούς μας και κατα πόσο καταφέραμε να πετύχουμε τους στόχους που θέσαμε στην αρχή της χρονιάς.
Στην αρχή του 2010 έθεσα διάφορους στόχους, άλλους εφικτούς και άλλους απλά για να τους θέσω. 


Οταν όμως έλεγα πριν ένα χρόνο οτι θα ασχοληθώ με το τρέξιμο περισσότερο, ποτέ δεν πίσευα οτι θα έφτανα εδώ που έφτασα. 
Ποτέ δεν πίστευα οτι μετά απο μόλις ένα χρόνο θα τρέχω 5ρια και 10ρια καθε εβδομάδα. 
Ποτέ δεν πίστευα οτι ήταν δυνατό για μένα να κάνω το (καθημερινο πια) διομισάρι μου ρουτίνα και να το θεωρώ ενα απλό ζέσταμα.

Το nike+ λοιπόν πετάχτηκε σήμερα με τα στατιστικά μου για το 2010 (τα οποία πρέπει να ξεπεράσω το 2011)


Ετρεξα λοιπον 437 χιλιόμετρα
Κατα μέσο όρο έτρεξα 9 χιλιόμετρα την εβδομάδα
Τρείς φορές την εβδομάδα
Το ταχύτερο μου χιλιομετρο ήταν 5 λεπτά 33 δευτερόλεπτα
Ο καλύτερος μου μήνας ήταν ο Μάιος, οπου έτρεξα 66 χιλιόμετρα


Ηδη, από το καλοκαίρι και μετά, τρέχω 4 φορές την εβδομάδα (εκτός και αν τύχει κάτι) και τρέχω γύρω στα 15 χιλιόμετρα.


Βασικός στόχος για το 2011 ειναι να συμπληρώσω τα εναπομένοντα 577 χιλιόμετρα για να φτάσω στο blue level. Στόχος που αυτή τη στιγμή μου φαίνεται δύσκολος γιατι σημαίνει οτι θα πρέπει νατρέχω 12 χιλιόμετρα καθε εβδομάδα οτι και να γίνει.
Δευτερευων στόχος είναι να ανεβάσω ταχύτητα απο τα σημερινά μου 10km/h στα 12km/h για αποστάσεις μεγαλύτερες από 5k. 
Αρχικά πρέπει να καταφέρω να κατέβω την 1 ώρα βέβαια, όταν τωρα το κάνω σε μία ώρα και τρία λεπτά περίπου. Ο στόχος μου για το 2011 είναι να το κάνω σταθερά γύρω στα 56-58 λεπτά. Για να δούμε... :-) 


Περιμένω πως και πως να φτιάξει ο καιρός και να πιάσω τους δρόμους.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου